🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل آواز_1

(ثبت: 1273) فروردین 31, 1395 
دل آواز_1

 (1)

طلوع

 اتفاق ملال آوری است

وقتی

بهانه ی بیداری ام نباشی!

****

(2)

چقدر بارانم

وقتی ابرها، تمام قد

در آسمانِ احساسات

سرک می کشند!

بچّگیام

30 فروردین 95