🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل انسان به حرص و کینه چرکین/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255812) بهمن 15, 1401 
دل انسان به حرص و کینه چرکین/ابوالقاسم کریمی

 

دل انسان به حرص و کینه چرکین
هوا آلوده و دریاچه غمگین

مصیبت ها به دوشش دارد آن کس
که میخواهد جهان را بهتر از این

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1401

    سلام و درود
    آفرین

    میلاد خورشید درخشان عدالت و روز مرد بر شما مبارک

    در پناه خدا شاد 🌱🌹🌻👌👌👌🌻🌹🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1401

    سلام و درود
    به امید بهترشدن

    تبریک میلاد نور

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا