🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل به درگاه تو آورده و تقدیم کنم

(ثبت: 233105) آبان 12, 1399 

 

پیش چشم تو دلِ غمزده تقویم کنم [1]
گر گران بود و تو گفتی، به تو تسلیم کنم

تا شکوفا بشود عشق از آن سینه ی مست
دل به درگاه تو آورده و تقدیم کنم

خوشه های غزلم را ندهم بر زر و سیم
تا که تقدیمِ لبِ کوچکِ آسیم کنم [1]

نیمِ عمرم پی چشمان غزالت بدوید
باشد ای ماه در این راه، دگر نیم کنم

هستی ام نیست بجز عشق، خدا می داند
دل بیاور به مساوات که تقسیم کنم

11 آبان 1399
پ. ن

[1]. تقویم
قیمت کردن؛ بهای جنسی را معین کردن؛ ارزیابی.
[2]. آسیم
استاد بزرگ مرتبه،. عظیم الشأن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 12, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای خراسانی عزیز
    از محضرتون بهره مند شدم
    بسیار زیبا
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • طارق خراسانی

      آبان 12, 1399

      سلام و درود بر جناب رشیدی راد

      حضور مدام آن عزیز را سپاس می گویم و شرمنده ی محبت های تان هستم

      در پناه خدا
      🌿❤️🙏🌿

  2. اکبر رشنو

    آبان 12, 1399

    درودها
    بر
    استاد عزیزم

    جناب خراسانی گرانسنگ

    عالی وارزنده وپر شکوه

    اصلا با عشق وارادت شکوه بارزست در چشمان همیشه

    و

    دستمریزاد مهرتان تابان و🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃🌈

    • طارق خراسانی

      آبان 12, 1399

      سلام و درود بر حضرت رشنو استاد گرانمهرم

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. حسین

    آبان 13, 1399

    سلام عزیز جانم پدرم عشقم اگر اشتباه نکنم میلاد شما مصادف با میلاد رسول اکرم ص بوده است . تولدت مبارک از صمیم قلب دوستت دارم.🌺🌸❤️

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1399

      سلام حسین جان
      نور چشمم
      چقدر دلتنگت بودم
      ما دیگه زفتنی هستیم و پرچم را به دوش شما می گذارم
      برای من مهم نیست که درباره ی من چه قضاوتی خواهد شد آنچه برایم. یقین است گروهی راه خوب و زیبایی را در پیش گرفته اند و صدها برابر انها هم. هستند که خیلی کح روی ها داشته اند.
      من وقتی به شهید سلیمانی فکر می کنم خودم را ذلیل و بدبخت و درمانده می بینم او کجا و ما کجا شاعر هم نیستم که حداقل با اشعاری قوی این یزرگان را بستایم.
      ممنونم از تبریک شما
      هر کجا هستی در پناه خدا شاد زی 🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا