🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل تش هیته …

(ثبت: 247185) اردیبهشت 1, 1401 
دل تش هیته …

 

دل تش هیته …

مامان بوین ته وسه دل تش هیته
امه خنده خشی ، منزل تش هیته
دیگه بی ته ، بهار ماره نخوامبه
لت و لتکا ، گل و بلبل تش هیته

مادرم نگاه کن دلم از دوری تو آتش گرفت و خنده و خوشحالی ما تمام شد.
دیگر بهار برای من معنی ندارد و باغ و صحرا و گل و بلبل تمام شده است.

روحش شاد و یادش گرامی

لتکا: باغ ته وسه: برای تو بوین: نگاه کن تش: آتش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 1, 1401

    خداوند رحمتشان کند 🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا