🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل

(ثبت: 257607) فروردین 5, 1402 

 

دل مشغولی شده است
خانه تکانی ها
هر چند خاطرات پوسیده را
دور می ریزیم
اماکهنه غبار حضوری
پاک نمی شود
از ترک های دل

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 5, 1402

    همانگونه که شادی بر غمی هست
    ترک های دلی را مرهمی هست

    نمی ارزد جهان خود ارزنی دوست
    به دل گر ذرّه ای چون ماتمی هست

    بداهه ای تقدیم شما

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. امیر اصلانی

    فروردین 5, 1402

    دروها مهربانو شهبازی

    چون همیشه لذت بردم از قلم ناب نویس شما

    تندرست و شیرین کام باشید

    دستمریزاد
    نوروز پیروز
    💐💐💐💐💐💐

  3. فروردین 5, 1402

    شکوفه‌ها هر بهار
    به درخت بازمی‌گردند
    گل‌های آبی کوچک
    به باغچه‌

    پروانه‌
    در رنگ‌های گل
    زیبایی‌اش را
    کشف می‌کند
    و خوشه‌ها
    در لطافت نامرئی هوا
    شراب را

    اگر درختی بودم
    باغچه‌‌ای
    یا لطافت نامرئی هوا
    شاید تو نیز بازمی‌گشتی
    در یک بهار
    در یک بهار

    صدیق.
    .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا