🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی کتایون رها
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: رشت
بیوگرافی:
آخرین اشعار کتایون رها

در این دهلیز . در این زنجیر . . قسمت پایانی

کتایون رها 10 فروردین 1402

 

چه بادي مي وزد امشب

خوانش: 119

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

در این دهلیز . در این زنجیر . . قسمت اول

کتایون رها 09 فروردین 1402

 

تو از یک روزن کوچک چه می بینی ؟

سپید

خوانش: 145

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

سپید

خوانش: 110

سپاس: 7

تعداد نظر: 13

در این رویای شیرین

کتایون رها 06 فروردین 1402

 

آنگاه که در خود و خانه تنها می شوم

خوانش: 90

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

خیالم پوچ واهی بود

کتایون رها 06 فروردین 1402

 

مانده است با من دلی تنها

سپید

خوانش: 136

سپاس: 3

تعداد نظر: 8