🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل

(ثبت: 4455) تیر 20, 1396 
دل

ازآن روزی که دل کندم ز دل دل ازبرم رفت

شبی بار سفر بست جان من از پیکرم رفت 
دارالجنون

اگردارالجنونم می برند امشب به جرم عاشقی بانو

چه باکم باشد آخر منکه خود دیوانه ای بودم
غم

دست بردار تو ای پنجه ی غم از سر من

که دل از روز ازل خوردن خون کارش بود

خشت

اگر خشتی بسازد این جهان از خاک من روزی

نمی ماند به جای خود فرو ریزد به یک آنی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):