🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دم به دم

(ثبت: 246066) اسفند 26, 1400 

 

آینه ی لبانت را بیاور
بر دهانم بگذار
نفس نمی کشم
ببین!
بدون تو

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اسفند 26, 1400

    درودبانو
    مختصری مفیدوبسبارزیبا
    آفرین برشما
    🌺🌺🌺

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 14, 1401

      درود و مهر و سپاس جناب یغمایی عزیز
      ممنونم از خوانش و نظر ارزشمندتان
      سال نو بر شما مبارک باد🍃🌷🌷🌷

  2. محمد عالمی

    اسفند 26, 1400

    درودتان باد🌺

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 14, 1401

      سپاسگزارم از شما
      سال نو مبارک🌷

      • محمد عالمی

        فروردین 15, 1401

        گرامی ترین درودها
        بهارتان شکوفان به شادمانگی
        سال نو و سده نوتان مبارک و فرخنده باد.

  3. سیاوش آزاد

    اسفند 26, 1400

    سلام موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا