🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیت

(ثبت: 266174) آذر 19, 1402 

 

بلبلی در باغ گل مست از شکوفایی شده
باغبان سردرگم از اخبار شیدایی شده

تا نیفتد جغد شوم از ترس رسوایی به دام
زاغک از اقبال بد قربانی چایی شده

 

#تتلو
#چای_دبش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آذر 19, 1402

    درود بر شما جناب سید حسینی ارجمند
    😔 🌸😔 🌸😔 🌸🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا