🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 270028) خرداد 10, 1403 

 

تا نخبه و اهل فن نیایند به یاد
بالا نرود مهارت و سطح سواد

مدرک شود ابزار رسیدن به مقام
اوضاع زمان نمی شود وفق مراد

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    خرداد 10, 1403

    درود بر جناب سیدحسینی عزیز و نازنین
    زیبا و دلنشین است سروده‌هایتان
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺❤️❤️❤️

  2. طارق خراسانی

    خرداد 10, 1403

    سلام و‌درود

    دقیقا استاد

    در پناه خدا 🌹

  3. مهرداد مانا

    خرداد 10, 1403

    درود بر شما

  4. صدیقه پناهنده

    خرداد 11, 1403

    درود .دقیقا😊

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا