🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در مسیر باقر آبادم به سمت نیمه ور

(ثبت: 270047) خرداد 11, 1403 

 

در مسیر باقر آبادم به سمت نیمه ور
با ابو طیّاره در گل گیر کردم مثل خر

فکر جان مردم این خطّه اصلاً نیستند
پنج دست انداز دارد این مسیر پر خطر

رد شدم از سوّمی ناگه خری جفتک زنان
ضربه فنّی کرد الاغ لنگ ما را از کمر

خر به دست انداز اگر هرجا شود بی اعتنا
جز ضرر بر این و آن ، می آفریند درد سر

رفته بودم بیمه دنبال خسارت منتهی
پشت میزی یکنفر لم داده ، گویا بود ، کر

با امیدی که خسارت را کند جبران رئیس
بارها رفتم ولی جبران نکرد آن بی پدر

هر که شاکی بود از وضع خیابانهای شهر
پاسخش را منشی اش می داد با توپ و تشر

بی تعارف حاصل تولید اگر باشد پراید
هیچکس باقی نخواهد ماند از نسل بشر

تا بود خرتوخر اوضاع وزارت راه ما
یا ز جان بگذر گلم ! یا بگذر از خیر سفر

#مهدی_سیدحسینی
@sheroshirini055
۱۰ / ۳ / ۱۴۰۳

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 11, 1403

    سلام و باز هم طنازی دیگری از قلم زیبای تان

    • مهدی سیدحسینی

      خرداد 11, 1403

      درود بر شما
      سپاس از نگاه پرمهرتون
      🌹🌹

  2. حمید گیوه چیان

    خرداد 11, 1403

    درود بر جناب سید حسینی عزیز و قلم بینظیرش
    بسیار زیباست
    من که عمریست قید جان و سفر را باهم زده ام…
    به امید روزهای بهتر
    بمانید و بتابید استاد
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👌👌👌

    • مهدی سیدحسینی

      خرداد 11, 1403

      درود جناب گیوه چیان سپاس از حضور گرم و نگاه زیباتون
      شاد باشید 🌹🌹

  3. معین حجت

    خرداد 11, 1403

    درود بر شما…
    دستمریزاد 👏🌺

  4. صدیقه پناهنده

    خرداد 11, 1403

    درود .رقص قلم تان مانا👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا