🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254201) دی 17, 1401 

 

گرفتار ِ شب ِ پایان عشقم
هوا سرد است و من عریان عشقم

هوا سرد است و من در مسلخ غم
کنار جوی خون ، گریان عشقم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 17, 1401

    سلام
    فرمود
    هوا سرد است و برف آهسته بارد
    ز ابری ساکت و خاکستری رنگ
    زمین را بارش مثقال، مثقال
    فرستد پوشش فرسنگ، فرسنگ

    سرود کلبه ی بی روزن شب
    سرود برف و باران است امشب
    ولی از زوزه های باد پیداست
    که شب مهمان توفان است امشب

    دوان بر پرده های برفها، باد
    روان بر بالهای باد، باران
    درون کلبه ی بی روزن شب،
    شب توفانی سرد زمستان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا