🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255189) بهمن 1, 1401 

 

به زیر تیغ غم عریان صبرم
سوار اسب بی افسار قبرم

اگرچه میوه ی ممنوعه خوردم
اسیر اختیار دیو جبرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1401

    سلام و درود
    اختیارتان به دست مهر

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1401

    سلام و درود

    آمدن یعنی تولد
    رفتن یعنی هجرت به سوی خدا
    در اختیار ما نبوده و جبر مطلق است
    در بین این آمدن و رفتن اختیاری ست که زیر مجموعه جبر است.

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا