🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 236720) اسفند 11, 1399 

 

شاید شاعر باشم
شاعری گمشده
در خیابان شلوغ چشمانت
در پس کوچه های دروغین حرف هایت
اما بی اراده
در هوایت سیر میکنم
مست می شوم
و باز هم
دوستت دارم

#مجید_محمدی
#دوستت_دارم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    اسفند 11, 1399

    سلام
    زیبا سرودید
    مانا باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مجید محمدی

      اسفند 12, 1399

      سلام و درود
      ممنونم زیبا نگرید🌹🌹🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا