🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 2975) آذر 28, 1395 
دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

وپنهان کردن احساس

پشت واژه های شعر آسان نیست

آنچه که پنهان می ماند

تنهایی ست

که آن هم در نیمه شبی آشکار می شود

دوستت دارم

و رویای بوسه ای را می بینم

که تو در آن پیش قدم هستی … ((محمد شیرین زاده))