🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست و دشمن

(ثبت: 240) آبان 26, 1394 

فغان که بر سر هر کوچه دوست دار تو اند
مرا تو با همه ی شهر دشمنم کردی

نظرها 10 
  1. آبان 26, 1394

    درود

    تک بیت نابی می شد اگر حشو آشکار مصرع دوم را نمی داشت

  2. سلام درود
    زيباست

  3. سمانه تیموریان

    آبان 27, 1394

    سلام

    واقعا زیباست 

    دستمریزاد 

  4. طارق خراسانی

    آبان 27, 1394

    فغان که در همه ی شهر دوست دار تو اند
    چرا تو با همه ی شهر دشمنم کردی؟!

    سلام حامد جان

    به وبسایت خودت خوش آمدی……………………….

    در پناه خدا شاد زی………………………………………….

    • حامد نصیری

      آذر 6, 1394

      سلام استاد
      متشکرم

    • حامد نصیری

      آذر 8, 1394

      استاد عزیز

      فغان که در همه ی شهر دوست دار تو اند
      چرا تو با همه ی شهر دشمنم کردی؟!

      واقعا خوشحالم  که در سایت شعر پاک هستم

      و این اسم خوب برازنده و شایسته ی این سایت است

      بیشتر از یک سال است که شعری در نت نشر نداده ام  و رقبتی برای انتشار در هیچ سایتی نداشته ام

      اما در این سایت خوشبختانه انرژی مثبت زیادی میبینم

      به شما و دیگر  بانیان و زحمت کشان  خدا قوت میگم

      امید دارم که آنچه از خدای خواسته اید همان شود

      در پناه ایزد

       

  5. نگار حسن زاده

    آبان 27, 1394

    سلام و درود

    مفرد زیبایی بود

    موفق باشید

  6. حامد نصیری

    آذر 6, 1394

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا