🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو شعر کوتاه در قالب سروش

(ثبت: 209848) اردیبهشت 23, 1398 

سروش نخست

شعرِ بی واژه، شاعر گمنام/
بُقچه ای استخوانِ بی اندام/
زائرِ عشق و شهسوارِ مرام/
منِ شرمنده هیچ ….//

سروش دوم

مثل یک توپ در خیابان است/
بلکه یک دانه در بیابان است/
کهکشانی که جزء کیهان است/
کهکشان، دانه، آسمان، صحراست.//

 

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 23, 1398

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 23, 1398

    الشعرُ سحر بیان مُبین .
    جادوی سخن شعر می باشد.
    دو صد گفته چون نیم کردار نیست .
    سخن امیر مؤمنان یاد آور این معناست …
    آیا گمان می کنی جسم کوچکی هستی در حالی که جهان بزرگ در وجود کوچک آدمی تعبیه شده است.

    بیت تقدیمی :

    خُرد است به دیده این جهانی
    چونان که بهشت در نهانی

    در نگاه انسان کامل دنیا که هیچ آخرت بویژه بهشت هم کوچک می باشد.
    جام جهان بین ، کهکشانی دل انسان حقیقت بین می باشد که به مؤمن تعبیر می شود …

    پایدار باشید.

    🌺🌸🌸🌺🌈

  3. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 23, 1398

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم🌺👏👏👏

  4. درود برشمابزرگوار ..عالی بود……🌿🌹🌹🌹🌹🌹🍃

  5. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 23, 1398

    درود بر شما

    زیبا سرودید

    لذت بردم💐💐💐💐🌿🍃👏👏👏

  6. علی رفیعی

    اردیبهشت 23, 1398

    سلام و درود دوست گرانقدر
    بسیار زیبا
    سربلند باشید
    در پناه خدا🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا