🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگر نیست

(ثبت: 252373) آبان 2, 1401 

 

یک نفر زنده بود دیگر نیست
بر لبش خنده بود؛دیگر نیست

از خوشی، از امید، از شادی
دلش آکنده بود؛ دیگر نیست

تا شما را ندیده بود به راه!
شاد و سرزنده بود؛ دیگر نیست

آفتابی که بر سیاهی تان
پرتو افکنده بود؛ دیگر نیست

ای به خاک آرمیده قامت سرو
به تو ماننده بود؛ دیگر نیست

ای رخت رنگ باخته ، گل سرخ
از تو شرمنده بود؛ دیگر نیست

زندگی بعد تو چه می ارزد؟
آنجه ارزنده بود … دیگر نیست