🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سئوه سئوه آیریلاق گرک

(ثبت: 240838) مرداد 4, 1400 

بیز خوشبخت اولمادیق سئونلر کیمی
ایندی سون بهار تک سیزلار قلبیمیز
بلکه بو دونیایا گلمیشیک گولوم
آرتیراق دونیانین حسرتینی بیز
طعنه ده گیلی ده داها ابس دی
بو سیرلی رویادان آیریلاق گرک
یا سن گئجکمیشن یا من تلسدیم
ایندی سئوه سئوه آیریلاق گرک
کونول گیزلی گیزلی یاناجاق ایندی
بیر داملا گؤز یاشین دنیزدی منه
بیزه خاطیره لر قالاجاق ایندی
سنین خاطیرنده عزیز دی منه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):