🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذکر دربرابر حضور

(ثبت: 3148) دی 29, 1395 
ذکر دربرابر حضور

بسمه تعالی

سنگ فرش ها
زیر پاهایت عاشق میشوند
وقتی قدم 
-بر قنوت میگذاری
و جواب تک تک ربنا هایم را 
صورتگری میکنی…
هیچ نقاشی نمی تواند
رد پای حضور را
بر صفحه ی جان نقش بزند،
حتی ذکر هم کم می آورد
-در برابر حضور

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    دی 30, 1395

    درود بر شما جناب علی بیگی

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1395

    سلام و درود

    به به

    چقدر لطیف و دلنواز!!

    باید به احترام این اثر و شاعر شیرین کارش ایستاد و دست زد

    در پناه خدا شاد زی

    • حامد علی بیگی

      بهمن 1, 1395

      سلام پدر جان…

      ممنون از نظر زیباتون

      فضل و لطف خداست وگرنه من هیچ کاره ام!

      در پناه حق

      و من الله توفیق

  3. مهران اسدپور

    بهمن 1, 1395

  4. سحر جهانی

    بهمن 1, 1395

    درودبرشماجناب آقای علی بیگی

    شیرین ولطیف سروده اید…

    "درپناه ایزدمنان موفق وموید باشید"

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا