🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راحت جان زمن مرو….

(ثبت: 216206) مهر 22, 1398 
راحت جان زمن مرو….

راحت جان ز من مرو
ای مه و ملک دین من
چشمه تویی، یقین منم
هستی سرزمین من
تا تو مرا خجل کنی
ز عشقت رهت به دل کنی
هست شود مرام من
مست شود تمام من
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مهر 22, 1398

    حرف این اثر حرفی دلنشین بود . حسی خوب را منتقل می کرد . درود بر شما

  2. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  3. طارق خراسانی

    مهر 23, 1398

    سلام
    مولوی وار است
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا