🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز بزرگ

(ثبت: 238407) اردیبهشت 6, 1400 

.
بر خود زده ام تکیه که از خود گذرم
از خود به کجا روم؟ ز خود بر حذرم
دوری ز خودم راز بزرگی شده است
رازی که نهانست به چشمان ترم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1400

    سلام و درود
    رباعی زیبا و ماندگاری ست
    حکیمانه و قابل تأمل است
    بارها مضمون این رباعی زیبا را در خود تجربه کرده ام
    لذت بردم
    و آفرین بر شما

    در پناه خداشاد زی 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • پریسا سروی

      اردیبهشت 6, 1400

      درودتان باد استاد بزرگوارم سپاسگزار حسن نظر شما هستم

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 6, 1400

    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا