🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جرم

(ثبت: 239262) خرداد 3, 1400 

.
پژمرده هوا ،سر به سر افسرده چرا ؟؟
جرم است چو هر گونه نشاطی به سرا؟؟
ای کاش شود نور به رگها بزنم
پیوند زنم شادی دلها به ورا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 3, 1400

    🌺🌻🌸💐🌻🌹🌷

  2. خرداد 3, 1400

    درودها بانو جان

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا