🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غارق بیدار

(ثبت: 240807) مرداد 3, 1400 

.
تبعید به خود از سر ناچار شدم
صورتگر غم من که به اجبار شدم
در برکه ی اندوه شدم غرق ولی
مغروق، ولی غارق بیدار شدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 3, 1400

    🌹🌹🌹

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹

  3. حامدنوروزی

    مهر 25, 1400

    درود وسپاس فراوان ازجنابعالی
    عالی و عالمانه سرودید.
    برقرارباشید

  4. طارق خراسانی

    مهر 25, 1400

    سلام و درود

    تبعید به خود یا بازگشت به خود زمانی صورت می گیرد که بیداری در اوج باشد
    و بی سبب نیست شاعر گرانمایه در مصرع بیت ٱخر می فرماید :

    مغروق، ولی غارق بیدار شدم

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا