🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابراز عشق

(ثبت: 270724) تیر 12, 1403 
ابراز عشق

#غزل-شماره ۴۵۴

بسمه اللطیف
ابراز عشق

در راه خانه سوی تو پرواز می کنم
دل را به شور عشق تو دمساز می کنم

سرشار از اشتیاق تو از راه می رسم
آهسته درب را به رویم باز می کنم

می آیم از پس تو و با بوسه ای لطیف
بر لاله های گوش تو آغاز می کنم

در امتداد بوسه بر آن گردن بلور
یک لحظه ای گلوی تو را ناز می کنم

آهوی چشم های تو بیدار می شود
من هم تو را به عشق برانداز می کنم

لب های من به سوی لبت میل می کند
در دل نوای عشق تو را ساز می کنم

در شرق بوسه های تو دل را به نور عشق
حیران و شاد غرق در اعجاز می کنم

درد و وبال غم ز دلم کوچ می کند
سیر جمال دلبر طناز می کنم

آخر چه سرّی است به زیباییش که من
هر دم در آن مکاشفه راز می کنم

مهدی در آن زمان که به آغوش او به مهر
پروازها به شیوه شهباز می کنم

آنجا به شعرهای تو در گوش یار خود
این عشق را به زمزمه ابراز می کنم

#مهدی_رستگاری
بیست و هفتم تیر سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
هفدهم ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۸۹

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    تیر 12, 1403

    درود مهدی جان
    ضمن سپاس از شعر زیبایت در مصرع چهارم
    آهسته درب را به (رویم) باز میکنم
    آیا به رویت نبوده؟ یا چیز دیگری؟
    شاد و سلامت باشی عزیز دل
    🌺🌺🌺💐💐💐

  2. امیر راهین

    تیر 14, 1403

    درود جناب رستگاری زیبایی در شعرهایتان یک نوع فن بیان مهارت زبان است که مخاطب را به سمت جاذبه های زیبایش می کشاند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا