🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راهب

(ثبت: 219026) آذر 18, 1398 

انسان از تنهایی
کوه از غرور
معبد از شوق
پر است
سمفونی راهبی آرام جریان رود را طی می کند
چه زیبا
هر که را بهر کاری ساخته اند

 

 

 

 

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای سعید احمدی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

    • سعید احمدی

      آذر 18, 1398

      سلام بر بانو عسکری
      بسیار متشکرم از لطف شما ، اگر عمری باقی بود اطاعت امر نموده امیدوارم موفق باشید.

  2. زیبا و خیال انگیز یرودید.
    احسنت

    • سعید احمدی

      آذر 18, 1398

      سلام جناب آقای زمانیان
      نظر شما باعث دلگرمی است امیدوارم موفق باشید.

  3. درودتان باد شاعر ارجمند
    🌷🌷🌷

  4. پانته آ عسکری

    آذر 26, 1398

    درودها جناب آقای سعید احمدی
    شاعر برگزیده کارگاه اول
    ضمن عرض تبریک و شادباش
    دعوت می شود جهت انجام هماهنگی ها
    برای تهیه عکس نوشته و نیز انتخاب اشعار جهت
    نشر ویژه ونشر روز

    با شماره تلفن زیر در واتساپ تماس حاصل فرمایید:
    008613241447162
    و یا به آیدی زیر در تلگرام پیام بفرستید:
    sherepaakadmin@
    آدرس ایمیل نیز در اختیار شما می باشد:
    panthea_askari@yahoo.com
    سپاسگزارم
    🍃🌸🍃

  5. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای احمدی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا