🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویا

(ثبت: 225211) فروردین 24, 1399 

 

اجل تیغ کشیده
تاریخ را تحریف کن……….

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 12 
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 24, 1399

    یک حرف از هزاران

    تیغ اجل هر لحظه از نیام کشیده…

    سلام و درود

    تقدیمی : 🌸

    با اجل دستی کشیدی تیغ را
    تیغ بُرّانی که مرگی را نما

    خوب دانی هر تولّد روزگار
    با بقایی رو فنا ، دارد بقا

    ولی اله بایبوردی

    24 / 01 / 1399

    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

    • سعید احمدی

      فروردین 30, 1399

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏

  2. مينا امينی

    فروردین 24, 1399

    سلام آقای احمدی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. علی معصومی

    فروردین 24, 1399

    🌸🌺🌸

  4. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 24, 1399

    سلام
    کوتاه و زیبا و عمیق.
    احسنت.

  5. مینا یارعلی زاده

    فروردین 24, 1399

    کوتاهی عمیق و خواندنی
    درودها🌹🌹🌹

    • سعید احمدی

      فروردین 30, 1399

      🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  6. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1399

    درودتان

    دعوت اید به پنجمین کارگاه همیاری سایت:
    http://sherepaak.com/225005/—

  7. محمدعلی رضاپور

    فروردین 29, 1399

    سلام و احترام،
    لطفا در رأی گیری کارگاه نقد تعاملی
    شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا