🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راهپیمایی

(ثبت: 251880) مهر 16, 1401 

 

سرانجام گویا غائله آرام می شود

که راهپیمایی آرام انجام می شود

و دشمن خارجی ناکام می شود

لباس شخصی ها می توانند.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مهر 16, 1401

    ویرایش:

    در لَخت های چهارم و پنجم:

    می توانند

    لباس شخصی ها.

  2. فریبا نوری

    مهر 16, 1401

    سرانجام گویا غائله آرام می شود

    که راهپیمایی آرام انجام می شود

    و دشمن خارجی ناکام می شود
    می توانند
    لباس شخصی ها

    درود جناب رضاپور ارجمند
    شعر بسیار زیبایی است
    با توجه به این که خودتان هم زبانشناس هستید و با بحث پیشایند سازی (foregrounding) در مفهوم کنایی «توانستن» آشنا،
    ویرایشتان بسیار زیباتر و کارآمدتر است

    🌷👏🌷

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 17, 1401

      درود و سپاس فراوان از بذل توجه ارجمندتان سرکار خانم نوری گرانقدر
      🌹🌷🌹🌷

  3. درود جناب رضاپور ارجمند
    ما که در بایکوت خبری قرار داریم
    فقط امیدوارم خیزش به حق مردم رنجدیده ی ایران بر علیه تمام آنهایی که چهل سال کارشان وعده ی سر خرمن دادن بوده و مردم را از هست و نیست ساقط کرده اند و اکثریت مردم را غیرخودی و اقلیتی را خودی در نظر گرفته اند و تمام سرمایه های این سرزمین زرخیز را به عنوان چشم روشنی به خودی هایشان تعارف و بذل و بخشش کرده اند , جواب بدهد و شاهد محاکمه و مجازات همه ی آنها باشیم .
    به امید چنان روزی
    👌🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      جناب بختیاری گرانقدر
      و البته مانده ایم بین بد و بدتر
      و گزینه ی شایانی برای جایگزینی نداریم.
      امید که این مقاومت ها، درس عبرتی باشد برای مسوولان
      🌺🌺🌺🌸

  4. مدینه ترکاشوند

    مهر 21, 1401

    سلام ودرود دستمریزاد
    شاعرزیباقلم عااالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا