🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه رهایی

(ثبت: 258429) فروردین 25, 1402 

 

ای دل غروب بیشه ها را می شود کُشت
آفاتِ برگ و ریشه ها را می شود کُشت

جایی که می روید هزاران تاک بی باک
قانون گذارِ تیشه ها را می شود کُشت

حالا که جادوگر ندارد زورِ اَفسون
غولِ درون شیشه ها را می شود کُشت

آن شب که اِکران می شود « راهِ رهایی »
بانیِ قفلِ گیشه ها را می شود کُشت

تا صبح آگاهی اگر با هم بمانیم
جاروکِشِ اندیشه ها را می شود کُشت

با خنجری از جنس امّید و شجاعت
دیو رکودِ پیشه ها را می شود کُشت

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1402

    سلام و هزاران درود بر حضرت استاد معین حجت

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید 🌹
    قدم آن استاد بزرگ از دیار کرمان بر چشم هایم
    عجب غزل زیبایی و پر از پیام
    شعری اجتماعی و نسخه ای برای رفع بلا

    دم سموم خزان موذيانه در باغ است
    به باغبان برسانيد موريانه در باغ است

    از علی معلم دامغانی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • معین حجت

      فروردین 25, 1402

      سلام و عرض ادب استاد طارق بزرگوار…
      سپاس از نظر لطف و محبت جناب عالی…
      بسیار خوشحالم که این حقیر را در جمع فرهیختگان سایت وزین شعر پاک پذیرفتید💐

  2. علی معصومی

    فروردین 25, 1402

    درودها بر شما
    جناب حجت نازنین
    سرکش کرمانی عزیز
    عالی
    ♡♡♡♡
    امروز یا فردا اگر با هم بمانیم
    غارتگر همیشه ها را می شود کشت

    • معین حجت

      فروردین 25, 1402

      سلام و عرض ارادت دارم خدمت دوست شاعر و دانشمندم جناب مهندس معصومی عزیز، سپاس از لطف شما بزرگوار…
      ای کاش عمری باشد شما و سایر دوستان عزیز از جمله استاد طارق، استاد حاج محمدی، استاد لاهیجی و … را از نزدیک زیارت کنم💐💐💐

  3. سیدمحمدرضا لاهيجی

    فروردین 25, 1402

    سلام و درود جناب استاد حجت گرانقدر
    ڟهر بخیر
    طاعات و عبادات‌ شما قبول حق

    به محفل ادبی پاک خوش آمدید بزرگوار

    • معین حجت

      فروردین 25, 1402

      سلام و عرض ارادت استاد لاهیجی بزرگوار…
      اوقات شما بخیر و خوشی…
      طاعات مقبول درگاه الهی …
      التماس دعا 💐💐💐

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 25, 1402

    احسنت
    سلام و درود و ارادت و خدا قوت
    خوشحال ام که به شعر پاک تشریف آورده اید بزرگوار ❤️🙏

    • معین حجت

      فروردین 25, 1402

      سلام و عرض احترام…
      زنده باشید جناب رضاپور💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا