🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعیهای رمضانی

(ثبت: 6083) خرداد 11, 1397 

با یک دل دل شکسته باز آمده ام

چون مرغک بال بسته بازآمده ام

 در ساحل امن حرمت دراین ماه

ای حضرت حق نشسته بازآمده ام

***

دل داده به این حریم مهمان شده ایم

بر مائده ای عظیم مهمان شده ایم

یک سال به انتظارماندیم که حال

برسفره آن کریم مهمان شده ایم

***

دل داده ام و به عشق افطارلبت

مهمان شده ام به صحن دربارلبت

وصف رطب لبت شنیدم زین رو

این دل،یک ماه،مانده در کارلبت

***

مشتاق ضیافت حریمت شده ایم

دلبسته اوصاف رحیمت شده ایم

ای حضرت عشق با دلی غرق گناه

محتاج به الطاف کریمت شده ایم

***

ماییم گناهکار و هستی توکریم

آیینه پرغبار و لطف توعظیم

دل ره به ضیافت شما یافته است

با چشم امید بر تو ای رب رحیم
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی رفیعی

    خرداد 12, 1397

    سلام و عرض ادب 

    بسیار عالی و ارزشمند

    پاینده باشید

  2. علیرضا حکیم

    خرداد 13, 1397

    درودها بر شما زیبا سروده اید

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا