🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی ( رمضانیه )

(ثبت: 4286) خرداد 27, 1396 
رباعی ( رمضانیه )

هیهات که خود را بفروشم ای عشق !
با نفس بداندیش بجوشم ای عشق !

تو خاطرت آنقدر عزیز است که من
از هر چه بدی چشم بپوشم ای عشق !

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 27, 1396

    سلام و درود

    چقدر زیبا و محکم  و نغز

    در پناه خدا همیشه  سلامت بوده و بسرایید

  2. خرداد 28, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا