🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حنظله ربانی

#چهارپاره_عاشقانه

#حنظله_ربانی

چهارپاره

خوانش: 866

سپاس: 8

تعداد نظر: 8

 

نه کار لبت بود ، نه ابروهایت

رباعی

خوانش: 318

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

ای کهنه رفیق ! ناموثّق شده ای

رباعی

خوانش: 622

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

حنظله ربانی

غزل آه قلم

حنظله ربانی 17 فروردین 1399

 

قلم که تحفه ای از شعر تازه دربرداشت

خوانش: 386

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

حنظله ربانی

تنهایی من

حنظله ربانی 06 فروردین 1399

 

این بار کمین کرده ، کمان گیر شده

خوانش: 262

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

حنظله ربانی

سپید 1

حنظله ربانی 01 فروردین 1399

 

عقربه ی سال

سپکو

خوانش: 270

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

ای نیم تو سنگ و نیم دیگر آهن

رباعی

خوانش: 398

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

بر موی تو ، قدّیسه ی أعلی صلوات !

رباعی

خوانش: 721

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

از من مخواه ، از تو خودم را رها کنم

از ” صالحین حلقه ” ی چشمت جدا کنم

خوانش: 257

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

#حنظله_ربانی

#چهارپاره

چهارپاره

خوانش: 456

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

غزل ” مریم “

خوانش: 1509

سپاس: 0

حنظله ربانی

‘گز

حنظله ربانی 01 مرداد 1396

سبزیم ولی نه سبز از جنس بهار

ما را به تجمّلات از این دست چه کار ؟!

رباعی

خوانش: 1033

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 1

لب ها غزل و موی سیاهت شب شعر

ای هر مژه از دیده ی ماهت شب شعر

رباعی

خوانش: 784

سپاس: 1

هیهات که خود را بفروشم ای عشق !

با نفس بداندیش بجوشم ای عشق !

رباعی

خوانش: 640

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

خطاب به دشمنان انقلاب :

این خاک همیشه لاله گون می ماند

رباعی

خوانش: 633

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

حنظله ربانی

قلم

حنظله ربانی 12 اردیبهشت 1396

” والنون و القلم “

 

خوانش: 354

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

حنظله ربانی

بزرگ خانه

حنظله ربانی 31 فروردین 1396

در خانه ی آسمان چه شوری برپاست

انگار میان اهل ِ منزل دعواست

رباعی

خوانش: 393

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

حنظله ربانی

رباعی

حنظله ربانی 28 فروردین 1396

نه اهل گریز بوده ای همچون رود

نه مثل تمام ابرها بغض آلود

رباعی

خوانش: 595

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

” رباعی “

اعجازِ بلند ِ ” قاضی الحاجاتی “

رباعی

خوانش: 683

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

زرد است نشان و شهرتش ” پاییز ” است

با آمدنش حیات ، حزن انگیز است

رباعی

خوانش: 692

سپاس: 2

تعداد نظر: 1