🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی من

(ثبت: 224352) فروردین 6, 1399 

 

این بار کمین کرده ، کمان گیر شده
برخاسته و دست به شمشیر شده
تا بودی ، موش بود و حالا بی تو
تنهایی من ، برای من شیر شده

حنظله ربانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 6, 1399

    درود و ارادت
    ارجمند
    ◇◇♡◇◇
    کلک بر خامه و دل در پی یار است ببین
    این که ایام بهار است حقیقت دارد
    ○◇●◇○
    بهاران خوش باد
    ▪︎¤☆☆¤▪︎🌺

  2. مینا یارعلی زاده

    فروردین 6, 1399

    درودتان گرامی
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید و پیروز🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا