🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص سماع

(ثبت: 263853) شهریور 24, 1402 

 

با التذاذ
در وادی محبت.
ازسمت وسوی دلبری..

براشتهارنام
پیرعقل رامعرفت…

مرزدلفراخ ملک
سلیمان
سعه
صدر
حلم
ایوب،
جسارتهای داوود..

باخرام بی گزند
تیغ و
تبرزین،
کمند..

بجنگ اژدهای هفت سر.
ازقله بزیر…

باروح خنیاگر
شکافت آسمان دل ..

سرزمین عقل .
جان هارامسخر..

پایکوب اندوه شکن.
بر مزرعه ی وجود

چونان رقص سماع

باموسیقی احساس.
. بنواخت
زخمه ای
از تار
دلنواز را
با مضراب
عشق..

((((((پهلوانان نمی میرند)))))))

 

سیدیحیی حسینی امیراباد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 24, 1402

    سلام
    چرا دوبار نوشتید ؟
    فکر کنم در ویرایش کار اشتباهی رخ داده است

  2. باسلام عرض ارادت

    درودبرشما
    استادمهردادمانا

    در ازای محبت ها. ندارم هیچ.!
    بجزچندواژهٔ شکسته.
    برطبَق اخلاص.

    ازهرچه مطلوبِ.بهترین ها. برایت ازخداوندطالبم..
    دشت زندگیتان پر از خوشه
    ابر های تیره غم . ازآسمان دل معرا
    بچرخاند
    خدا. روزگارت رابکام ات .

    🥀🥀🥀🥀🥀🥀

    استاددرموردسوال.
    هنوزخوب آشنانیستم

    سپاس ازحضورتان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا