🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 *** شگفتا ***

(ثبت: 262297) مرداد 4, 1402 
*** شگفتا ***

شگفتا**

بارغم بردوش دردا…

چومور..

هفتاد برابر وزن خویش..

 

(هایکو)
سیدیحیی حسینی امیراباد
ساکن شیروان. خراسان شمالی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 4, 1402

    دزوده بز شما
    جناب حسینی نازنین
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مرداد 8, 1402

    بابهترین سلام ها
    بربهترین هنرمند شاعر
    استاد
    باحضورفرّ ونگاه گرمتان
    نغز ترین آهنگ را در بذل
    الطافتان هدیه کردین
    ـــــــــــــــــ
    🥀🥀🥀🥀🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا