🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اجتناب

(ثبت: 262530) مرداد 10, 1402 

 (((اجتناب)))

دیگر  نشود به آیتی
                      
،،،،،،،،، ــ ازحوالی این باغ مومن .

 
یاتعصب.!
                                                 

  به رگ گردن  تورم زده از غیرت…
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

                        دیگرنشودبه آیتی
                                      ازحوالی
                                   این باغ مومن بود

                                                 یاتعصب.!

                                                   به رگ گردن
                                                     متورم ازغیرت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مرداد 10, 1402

    درود استاد حسینی

    بزرگوار خوشحال شدم از خوانش سروده جنابعالی .

    موفق باشید
    🌹

    • بابهترین سلام ها
      ندارم هیچ. بجزچندواژه.شکسته..
      درطبق اخلاص..ازهرچه مطلوب.
      بهترین هارابرایت ازخداوندطالبم..
      🌹🌹🌹🌹
      🌷🌷🌷🌷🪴🪴🪴🪴

      • باسلام
        مدیرمدبرسرکارخانم استاد وشاعره مکرمه
        جهت اطلاع
        باوجودعدم آنتن تومنطقه
        وجه مبلغ یک ماه خرید اشتراک به شماره حساب جنابتان واریزنموده
        وازشما تقاضای همکار درخریداشتراک وو
        🥀🥀

  2. علی معصومی

    مرداد 15, 1402

    سلان بر جناب حسینی نازنین
    ♡♡♡♡

    • بابهترین سلام ها

      استادمعصومی شاعرتوانمند..

      ندارم هیچ. بجزچندواژه.شکسته..
      درطبق اخلاص..ازهرچه مطلوب.
      بهترین هارابرایت ازخداوندطالبم..

      🪴🪴🪴🪴
      🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا