🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ((( دلارام )))

(ثبت: 261898) تیر 24, 1402 

آرام جان…
ــــــــــــــــــــ

دست دلآرام
که ببسودِ
بتمجیدشانه ام..

طبع لطیفش.
درگرانســــــــــــنگی.

ستوده تراز

تــــــــــــــــــــــاب

ایوب پیامبراست,

دلبری
که بامحبت،
الفت ِ
دیرین داشت..

نماد
انگشت
کهین.
که لایق هرخاتم است…

موهبتی
دال بر
آرام جان،
یک غزل مانده به کام…

درتلاطم
سردو گرم روزگار.
نوحِ کشتی بان…

…….برآیند.
دلارام و
کرشمه..

آرام ِ
دلِ من،

جانم.

ایـــزولــه…

با امتنان از تفقد
سیدیحیی حسینی امیراباد
سایت شعرپاک🥀🥀🥀

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1402

    سلام و درود و خیر مقدم

    • سلام وسپاس🙏
      استادرضاپور
      حضورتون گرمابخش

      در ازای الطافتان. به موازات جهانی.

      هیچ ندارم .!
      که همسنگ محبت هایتان ..

      بجزچندواژهٔ شکسته.برطبَق اخلاص…

      ازهرچه مطلوبِ
      برایت بهترین هارا
      ازخداوندطالبم..
      🥀🥀🥀🪴🪴🪴

  2. مهرداد مانا

    تیر 24, 1402

    سیدجان
    اگر توانستی سری به ” نامه ی سرانجام ” بزن

    • تیر 25, 1402

      باسلام

      سپاس استادمهردادمانا
      ازهرچه مطلوب برایت
      ازخداوندطالبم..

      💐🌿🍃

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و درود

    حسینه ی مجازی شعر پاک به مناسبت ماه محرم حسینی در انتظار همراهی شما بزرگواران است.

    امید که با اشعار و مطالب ارجمندتان، حسینیه ی شعر پاک را، رونق افزا باشید!
    اجرتان با مولا حسین علیه السلام

    نشانی حسینه ی مجازی سایت 👇

    https://sherepaak.com/261937/—-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا