🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روایت عشق

(ثبت: 217791) آبان 19, 1398 

عاشقم اما دلم گاهی لجاجت می کند
هر نگاهم بر نگاه تو حسادت می کند

یا که چون گنجشک افتاده به دست کودکی
از قفس میترسد و خود را شماتت میکند

سینه ام همچون بم است و از فراقت زلزله
خانه لرزان است و بر پس لرزه عادت می کند

عاشقی دردی شده در ماتم و دلواپسی
بهر درمانش وصال تو کفایت می کند

در خیالم بودی و من غرق این رویا که شب
قصه ی صبح سپیدش را روایت می کند.

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    آبان 19, 1398

    سلام خانم رئیسی

    به وبسایت شعر پاک خیلی خیلی خوش آمدید
    آن هم با غزلی زیبا و محکم

    منتظر خواندن دیگر آثار زیبای آن گرانمهر می باشیم.

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👏👏🌺🌿

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 19, 1398

      درود و سپاس از استاد خوبی ها و مهربانی ها ممنون نگاه ادیبانه و پدرانه شماییم، ما شاگردان پاک💓
      زنده باشید🙏🙏🍃💐💐💐

  2. امیر جلالی

    آبان 19, 1398

    تمام منظور اثر ، در همان بیت اول نمایان شد.
    زیبا بود و خوش آهنگ نیز… به جمع پاکان خوش آمدید.
    درود بر شما

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 19, 1398

      درود و مهر و ارادت به استاد جلالی ارجمندنم
      سپاس از نگاه شاعرانه و ادیبانه تان
      زنده باشید🙏🙏🍃💐💐💐

  3. مینا یارعلی زاده

    آبان 19, 1398

    درود و سلام بر بانو رئیسی دوست بسیار خوبم، به به چه حسن انتخابی بسیار لذت بردم آفرین
    قلمتان دوستت داشتنی ست هم چون وجود متین و باوقارتان،
    مقدمتان را به شعر پاک، گلباران میکنم
    🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌷❤

  4. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1398

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

  5. ژیلاراسخ

    آبان 19, 1398

    بسیار زیبا 🍀💐

  6. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 19, 1398

    سلام
    عالی بود عزیز

  7. شعر زیبا و بلندت را هر آن کس بشنود
    جای ذکر صبحگاه آن را قرائت می کند.

    آفرین بر شما آذرخانم 👏 خیلی بحمد الله مسلط و ماهر هستید.بسیار زیباست

  8. آبان 24, 1398

    🙏🙏👏👏🌺🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا