🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزگار مشکنان

(ثبت: 259620) خرداد 4, 1402 

روزگار مُشکنان

روزگاری مشکنان آباد بود

زادگاه مردمی آزاد بود

مردمانش در پی کار و تلاش

حال و روزش حال و روزی شاد بود

مهد آدابی از آئین کهن

ریشه در تاریخ و با بنیاد بود

هند کوچک بود نامش در قدیم

کوچه باغش غرق در شمشاد بود

حال و روزش گرچه حالا خوب نیست

فارغ از درد و غم و فریاد بود

مشکنانی بهر چه اینگونه شد

کی چنین اوضاع و حالش حاّد بود

 

شعر: اصغراسلامی مشکنانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سیمین حیدریان

    خرداد 4, 1402

    روزگار شهر ما هم ،
    در قدیم
    سبز و خرم پر مراد،
    آباد بود
    دست ویرانی به سویش
    پر گرفت
    کرد ویران شهر را
    ماتم گرفت…..

    درودتان
    👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا