🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرزمین غرق خون

(ثبت: 268671) فروردین 9, 1403 

 

ای سرزمین غرق خون
ای دشت گشته لاله گون
از جور دژخیمان شده
سرو وجودت واژگون
ای قبله گاه مسلمین
ماءوا گه اهل یقین
ای مهد ادیان کهن
ای بهترینهای زمین
روزی سیاهی می رود
افکار واهی می رود
دنیا گلستان می شود
ظلم و تباهی می رود
باید که ما کاری کنیم
همدیگه رو یاری کنیم
از مردم این سرزمین
رفع گرفتاری کنیم
رهبر اگر فرمان دهد
دستور از قرآن دهد
بنیان کافر برکنیم
حتی برادر جان دهد

اصغراسلامی مشکنانی (بشیر)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا