🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار اصغر اسلامی مشکنانی

 

دوباره رفتی و دلتنگم امشب

ترانه

خوانش: 25

سپاس: 1

 

ای سرزمین غرق خون

خوانش: 28

سپاس: 1

 

پشت اون پنجره ی خونه ی غم ، یه دلی برای تو پر میکشه

ترانه

خوانش: 30

سپاس: 3

 

دو سه رویی و گو مو خبر از حالوت ندارون

غزل

خوانش: 127

سپاس: 0

 

از لعل لبت می بده و شادم کن

خوانش: 129

سپاس: 0

گدا زاده و پادشاه

گدا زاده ای رو به شاهی نمود

مثنوی

خوانش: 82

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

مغضوب خدا

چون جدّ من و ما که ز درگاه جدا شد

خوانش: 97

سپاس: 0

حال دل

از پس پرده ببین حال دل زارم را

خوانش: 53

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

حال دل نیکو شود با یک کلام

تک بیت

خوانش: 80

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

روزگار مُشکنان

روزگاری مشکنان آباد بود

خوانش: 68

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

دستی به دست ما بده ای چرخ روزگار

خوانش: 55

سپاس: 0

 

عمرم همه وقف تو و آن ناز نگاهت

خوانش: 77

سپاس: 0

گرگها و میش

در میان گرگها هستم چو میش

خوانش: 49

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

🙏دعا کنیم🙏

وقتش رسیده است که قدری دعا کنیم

غزل

خوانش: 50

سپاس: 0

فراغ مادر

🥀🥀🥀فراغ مادر🥀🥀🥀

خوانش: 62

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

جام جهان نما

در سیر و سلوک ما اگر مستی بود

خوانش: 53

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

 

یا مُقلب قلب ما را شاد کن

خوانش: 51

سپاس: 2

دل حوا

آمدم تا در کنارت سفره دل وا کنم

خوانش: 70

سپاس: 2

چه کرون

ماما جون سی سالوتو ژنوت نکرته چه کرون

خوانش: 43

سپاس: 1

قضاوت

قضاوت می کنی من را ولی اینگونه رسمش نیست

خوانش: 51

سپاس: 0