🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره

(ثبت: 268672) فروردین 10, 1403 

 

دوباره رفتی و دلتنگم امشب
بیا که این دلم باز غصه داره
نمی دونی چه حالی دارم امشب
بیا که این گلوم یه بغضی داره
رقیبونم منو بیچاره کردند
به کوی و دشت منو آواره کردند
الهی که تو برگردی دوباره
بیایی و کنی دردم تو چاره
بیا به پیش من امشب ستاره
ز دوری تو این دل بی قراره
ببین دور و برم دشمن نشسته
دوتا دست منو با کینه بسته
شب و روزم سیاه و تاره تاره
تو روشن کن فقط با یک اشاره
بیا به پیش من امشب ستاره
ز دوری تو این دل بی قراره

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا