🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای جهنمی

(ثبت: 260080) خرداد 1, 1402 

 

مراقب باش !!!

کلماتت ،

تا عمق روح

دیگری رفته ،

رویائی میشود

به بلندای هفت آسمان

امّا بعد .‌..،

برای نابودیش

باید تا ته ویل رفت…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 1, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    🌺🌺🌺🍃

    • علی مکرمتی

      خرداد 1, 1402

      درودها سرکار خانم خیاط پیشه ،
      ممنون از حسن توجه شما ، شاد و سربلند باشید
      🌿🌺🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 1, 1402

    سلام و درود تان
    چه مضمون جالبی، خدا قوت

    • علی مکرمتی

      خرداد 1, 1402

      درود بیکران جناب رضاپور عزیز
      لطف دارید بزرگوار ، ممنون از نظرتون ، با آرزوی بهترینها برای شما
      🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا