🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای زندگی

(ثبت: 265772) آبان 30, 1402 

 

رویایی در سرم پژمرد
رویایی که بس بی قواره بود
چنان جبه ی جیری
بر تن مترسک جالیز
آه که حوصله ی شعرم را
سماجت مستور سربرد
و کلمه از کوتاهی صدا شد سر ریز
رویایی در سر تو پژمرد
چنان باغی که زده اش آفت پاییز
بر سرش زرد،در سرش درد
به سرش زد هوایی کفر آمیز
رویایی در سر ما پژمرد
رویایی تاریک که با نور ،نیآمیخت
بر این پهنه ی پهناور
رویایی داشتیم در زندگی
نامش خاطرم نیست
اما …
چیزی بود شبیه زندگی
چیزی که پشت رویا
جاریست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):