🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویا

(ثبت: 260216) خرداد 15, 1402 

 

سایه ها
برتن کوچه
کش می آیند
اما
کوچه هنوز
در خنکای عطرتو
رویا ها را
خمیازه می کشد

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. شیدای عزیز. زیبا و دلپذیر سروده اید.زهازه.
    👏🌸🌸

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام و عرض ادب

      ممنون از نگاه پر مهرتان💐🙏🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 15, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      در پناه خدا💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا