🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زایشی از دل

(ثبت: 234035) آذر 10, 1399 

 

عشق زاییده شد این زاده شدن کار ِ دل است
رونقی هست اگر رونقِ بازارِ دل است

می دهم دل، بِخَری نیست مرا بهتر از این
قلبِ من خانه ی عشقِ تو و آن یار دل است

مرغِ عشقت نکند کوچ کند از دل من
هجرتش زلزله ای می شود آوارِ دل است

دردِ هجران و فراق این همه زَهر است مرا
خار در پای فرو می رود، این خارِ دل است

غم فراوان به دلم دیده ام امّا غمِ تو
جنسِ این بار عجیب است که چون بارِ دل است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 10, 1399

    👏👏👏
    💐💐💐
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا