🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخم پرنده

(ثبت: 222207) بهمن 21, 1398 
زخم پرنده

 

قرار نیست
برای
درمان زخم پرنده
از تن خوشبوی بهار
عطر نارنج بیآوریم
از چشم آسمان
کمی باران بیآوریم
فکر کن
این ترنم اندوه زخم
اگر ابدی بشود
تا همیشه خاموش
میماند
نبض هر پرنده
در شعر من

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 21, 1398

    اندوه غم پایانی ندارد استاد عزیز

    همچون دریایی که ساحل ندارد…

    بحر غم …

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب شریبی مهر نگار

    پایدار باشید

    تقدیمی : 🌺

    لاله دشتی را ببینی گر کمین
    گوشه ای بنشسته در کُنجی غمین

    نوش دارویی طلب از روزگار
    زخم دل لا التیامی نازنین

    ولی اله بایبوردی

    21 / 11 / 1398

    🌺🌺🌺🌷🌺🌺🌺

    • حامی شریبی

      بهمن 22, 1398

      عطر حضورتان همیشه چهلچراغ دل است که به درخشش افتخار دارم
      جناب استاد بایبوردی بزرگ مهرگان شعر مهربانی
      تا بلندای چشم آفتاب
      طول عمر باعزت جنابعالی را خواهانم

  2. فریبا نوری

    بهمن 22, 1398

    سلام

    “فکر کن
    این ترنم اندوه زخم
    اگر ابدی بشود
    تا همیشه خاموش
    میماند
    نبض هر پرنده
    در شعر من”

    بسیار زیبا

    🌿👏🍃

    • حامی شریبی

      بهمن 22, 1398

      سلام و عرض احترام
      به بانوی مهرگان شعر خوبیها زنی ازجنس قلم واژه ی اندیشه های کهن و نو سرزمینم
      سخاوت حضورتان
      افتخاری ست
      گرامی و متین 🌹🌹

  3. مینا یارعلی زاده

    بهمن 22, 1398

    شعری به غایت دلنشین
    درودتان بادا شاعر گرامی
    👏👏👏👏👏👏👏👏
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  4. حامی شریبی

    بهمن 22, 1398

    صمیمانه ترین حضورتان
    هوای خوب تازگی ست
    مهرگان بانوی شعر

    خدا
    از روی لبخند
    تو
    مهربانی ساخت

    حامی شریبی

    تقدیمی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا