🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قبل از خواب

(ثبت: 225135) فروردین 22, 1399 
قبل از خواب

 

هر شب…
قبل
از
خواب
یک لیوان
ماه
مینوشم
تا
در بیراهه ی
تاریک…
خوابهایم
گم
نشوم

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 22, 1399

    درودتان🌹🌹🌹
    فروغِ ماهِ مهر، پاسدارِ راه تان❤️🙏

  2. علی معصومی

    فروردین 22, 1399

    درود ارجمند
    ♡♡♡♡♡
    “خوابت آشفته مباد”
    ◇◇◇
    ماه را
    بگو
    اگر بخاطر تو نبود
    ستاره را
    گم کرده بودم
    ☆☆☆☆☆
    🍃🌺🌺

  3. مينا امينی

    فروردین 22, 1399

    درودها آقای شریبی
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر🌸

  4. حامی شریبی

    فروردین 22, 1399

    سپاسگذار مهر دوستان
    تا بعد……..‌
    در پناه
    خدای خوبیها و دوستیها 🌹🌹

  5. فروردین 22, 1399

    درود بر شما 🌹🌹🌹

  6. محمدرضا نعمت پور

    فروردین 23, 1399

    دستمریزاد🌹🌹

  7. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود تان
    دوست فرهیخته ام
    جناب شریبی عزیز ❤️🙏

  8. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا