🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگ

(ثبت: 224943) فروردین 18, 1399 
جنگ

 

صلح …
هیچ کجا
نسبت تنی
ندارد
و
جنگ …
تقاص برادری ست
که سالها
مرده
است

حامی شریبی

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 18, 1399

    صلح و جنگ دو واژه متضاد

    با بینش صلح

    با بی منطقی جنگ

    سلام و درود

    استاد ارجمند

    به یاد سعدی علیه الرحمه :

    بنی آدم اعضای یکدیگرند / یک پیکرند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    گر تنی باشد ، رها از ناتنی
    صلح اجرا بین خلقی گر منی

    یاد هابیلی کنی قابیل را
    از حسادت یاد کن شد دشمنی

    ولی اله بایبوردی

    18 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • حامی شریبی

      فروردین 19, 1399

      همیشه ی لطفتان هوای خوب تازگی ست جناب استاد بایبوردی گر امی و مهراندیش 🌹🌹🌹

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 18, 1399

    جان صلح را قرن هاست قابیلیان گرفته اند و
    وجود هر هابیلی را به بازی…

    … سلام
    واقعا کوتاهی است عالی…

    • حامی شریبی

      فروردین 19, 1399

      سپاسگزارم
      افتخار به حضور مهرو ماهتان جناب استاد ترکمان گرامی
      قلم درخشانتان چلچراغ
      سرای من است بزرگوار🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 18, 1399

    درودتان
    دوست گرانقدر❤️🙏

    • حامی شریبی

      فروردین 19, 1399

      سپاس
      دوست اندیشمندم
      🌹🌹

  4. سلام مثل همیشه عالی بود🌷

    • حامی شریبی

      فروردین 19, 1399

      مهرتان مستدام
      بانوی گل واژه های
      روشن مهتاب 🌷🌹

  5. سلام استاد عزیز دستمریزاد🌿🌹🌹🌹🌿

    • حامی شریبی

      فروردین 19, 1399

      استاد خوب اندیش قلم
      قدوم مهرتان افتخاری است 🌹🌹

  6. سعید فلاحی

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب

    عالی
    عالی
    عالی

    👏👏👏👏👏👏👏

    • حامی شریبی

      فروردین 19, 1399

      از چشم رنجه و حضور صمیمی تان بینهایت سپاسگزارم‌
      شاعر خوبیها🌹🌹

  7. علی معصومی

    فروردین 20, 1399

    درودها ارجمند
    جناب شریبی نازنین
    ♡♡♡♡
    عذر تاخیر
    ◇◇◇◇◇

    🌺🌸🌷🌸🌸🌺

    • حامی شریبی

      فروردین 20, 1399

      مهر استاد
      پاینده باد
      همیشه ی حضورت هوای خوب تازگی است
      دوست بزرگوار و اندیشمند جناب معصومی نازنین 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا