🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چقدر بعید میخندی

(ثبت: 224828) فروردین 15, 1399 
چقدر بعید میخندی

 

چقدر بعید
میخندی
آنقدر بعید
که
دیر میشود
حتی در چشم آینه
تو را
به ماه معرفی کنم
مثل اینکه
چاره ای نیست
جز آوردن چراغ
وگرنه
میترسم به اعتراف
این همه ترید
خط لبخند
تورا
وارونه بکشد
کسی
که
بی آفتاب
در سینه ی تو
پاگذاشت

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 15, 1399

    سلام

    استاد ارجمند

    سپید زیبایی

    دستمریزاد

    قلمتان مانا

    در پناه حق

    🌸🌸🌸🌸

    • حامی شریبی

      فروردین 16, 1399

      حضور ارزشمندتان
      افتخاری است
      جناب استاد بایبوردی
      فهیم و اندیشمند 🌹🌹

  2. علی معصومی

    فروردین 15, 1399

    .درود ها بر شما
    جناب شریبی نازنین
    ♡♡♡♡♡
    حق یارتان ارجمند
    ☆☆☆☆☆
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • حامی شریبی

      فروردین 16, 1399

      عطر حضور مهر
      استاد فرهیخته جناب
      معصومی نازنین
      و بزگوار هوای خوب تازگی ست
      که به آن افتخار دارم
      🌹🌹

  3. فروردین 15, 1399

    درود بر شما زیبا و دلنشین🌹🌹

    • حامی شریبی

      فروردین 16, 1399

      عطر حضورمهرتان
      صمیمی و سرشار از
      حس خوبیهاست
      گرامی مهرگان دوستیها
      🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا